FANDOM

Tumblr lprhtsXcgR1qlb4h2o2 500
Hanna Marin ( grana przez Ashley Benson ) jest to dziewczyna, która w społeczności Rosewood zajęła miejsce zmarłej przyjaciółki, chociaż nie przypomina jej charakterem. Przed śmiercią Alison, Hanna była pulchna a Alison często wyśmiewała jej nadwagę. Prawdopodobnie Alison miała wpływ na rozwój bulimii a Hanny. Poza problemami z odżywianiem przejawia także nadmierne skłonności do picia i była przyłapana na shopliftingu. Jej rodzice rozwiedli się, co przyczyniło się do złej sytuacji finansowej Hanny i jej mamy, która poczuła się zmuszona do kradzieży pieniędzy zmarłej klientki. Jej najlepszą przyjaciółką jest Mona. Śmierć Alison przyjęła z ulgą, gdyż przyjaciółka wykorzystywała swoją pozycję by wpędzać ja w kompleksy. Na początku spotykała się z Seanem jednak głównie za sprawą intrygi „A” związek się rozpadł. Następnie Hanna zakochuje się w Calebie, którego przez pewien czas ukrywała w domu w tajemnicy przed mamą. Hanna traci z nim dziewictwo jednak gdy dowiaduje się, że chłopak współpracował z Jenną zrywa z nim. Przyjaźni się także z Lucasem. Została potrącona przez „A” i wylądowała w szpitalu ze złamaną nogą i kilkoma żebrami.