FANDOM

0aefbe88002410dc4d52dcfe
Alison DiLaurentis (grana przez Sashe Pieterse ) liderka paczki przyjaciółek tworzonej przez główne bohaterki . Silna, pewna siebie i charyzmatyczna. Znajdowała się w centrum zainteresowania przyjaciółek spajając ich zamkniętą grupę. Zaginęła podczas nocnej imprezy na początku lata, która odbyła się w stodole Spencer. Na początku serialu gdy główne bohaterki zaczynają dostawać SMS-y od "A" wierzą, że stoi za tym ich zaginiona przyjaciółka gdyż tajemniczy nadawca wie o nich rzeczy, które mogła wiedzieć tylko ona. Te przypuszczenia rozwiewa odnalezienie ciała Alison ukrytego w altanie koło jej domu, która była budowana w czasie gdy dziewczyna zaginęła. Odnalezienie ciała po przeszło rocznych poszukiwaniach uruchamia śledztwo. Policja przypuszcza, że Alison zginęła od uderzenia tępym narzędziem (łopatą) w głowę, jednak wkrótce Aria, Hanna, Spencer i Emily z raportu z sekcji zwłok dowiadują się, że ich przyjaciółka prawdopodobnie została pogrzebana żywcem.

Podczas retrospekcji dowiadujemy się, że Alison nie była ulubienica otoczenia i wiele osób miało motywy by ją zabić, co bardzo utrudnia zidentyfikowanie „A”. Wiadomo, że przed śmiercią spotykała się potajemnie z Ianem – narzeczonym Melisy i przyjacielem jej brata Jasona. Wiedziała o homoseksualnych skłonnościach Emily, bulimii Hanny, złożonych stosunkach Spencer z narzeczonymi siostry, romansie ojca Arii z jego studentką. Była odpowiedzialna za oślepienie Jenny i wiedziała o jej kazirodczym związku z Tobym. Wiadomo też, że uprzykrzała życie Monie, Lucasowi oraz Paige.

Ale moim zdaniem to nie Alison nie żyje tylko jej siostra bliźniaczka bo obie siostry miały branzoletki każda ze swoim imieniem a kiedy widzimy Gareta z Jenną w ogródku Alison co Garet chciał zabić Ali widzimy że na końcówce bransoletki Ali jest "Y" a jeśli by to była Ali to było by "N" nie amiętam w którym odcinku ale widzieliśmy jak starasza pani któa jest wróżką i znała Ali mówi nam że tamtej nocy wyciągneła ją z pod piasku pojechały do szpitala ona wyszła po pomoc a gdy wróciła Alison już nie było podejrzewam że wtedy wyszła że by wramach zemsty zabić swoją siostre bliźniaczke za co to już wam moich przypuszczeń nie będe zdradzać /NieByleKto

Czy wiesz kto zabił Alison?
 
44
 
53

Ankieta stworzona dnia sty 10, 2012, o godzinie 23:09.
Oddanych głosów: 97