FANDOM

CeCeeA

"A" jest główna postacią w serialu, której tożsamość pozostaje tajemnicą. Jest szantażystą, który często grozi ujawnieniem najgłębszych i najciemniejszych tajemnic głównych bohaterek, zarówno nowych jak i starych. A jest złośliwy, we wszystkich wiadomościach nazywa główne bohaterki sukami. Wielokrotnie szantażem skrzywdził/a wiele osób zarówno fizycznie, emocjonalnie jak i psychicznie: potrącił/a Hanne samochodem twierdząc, że ta za dużo wiedziała, skierował podejrzenia na Spencer jako mordercę Alison, zabił/a Iana, jest odpowiedzialny/a za wystąpienie wrzodów u Emily, podłożył/a jej sterydy do maści dyskwalifikując ja z zawodów pływackich i pozbawiając szans na stypendium uniwersyteckie, celowo zepsuł/a hamulce w samochodzie Tobyego i regularnie sprawia, że główne bohaterki odwiedzają komisariat w roli podejrzanych. Co kilka odcinków podejrzenia padają na innego bohatera serialu w zależności od poznawania nowych szczegółów z ich życia i stosunków z Alison oraz wynikających z nich motywów.

Czy domyślasz się kto jest A??
 
37
 
10
 
4

Ankieta stworzona dnia sty 10, 2012, o godzinie 23:07.
Oddanych głosów: 51
Jak do tej pory dowiedzieliśmy się, że "A" ma też swoich pomocników, którzy pomagają mu/jej się zemścić. Jednym z nich jest Lucas Gottesman, który był prześladowany przez Alison, oraz Mona Vanderwaal, obecna przyjaciółka Hanny, wcześniej prześladowana przez Alison.